Kolorystka Ilona Brzozowska

Kto potrzebuje metamorfozy wizerunku? Poznaj historie moich klientów

Metamorfoza wizerunku może się kojarzyć z gwiazdami lub programami telewizyjnymi i raczej nie myślimy o niej w kontekście biznesowym. To duży błąd, ponieważ w obecnych czasach marka osobista jest kluczowa dla każdego biznesu. To jak nas postrzegają klienci czy partnerzy biznesowi bezpośrednio przekłada się na nasze zarobki.Warto więc zadbać o swój wizerunek, aby być postrzeganym jako profesjonalista i wzbudzać większe zaufanie klientów. Metamorfoza wizerunku to nie przebieranie kogoś przed kamerą w dziwaczne stroje, ale doszlifowanie Twojego wizerunku, który ma wspierać Twój biznes.

 

Poznaj tych, którzy dokonali metamorfozy! Poznaj moich klientów!

1.Marcin – inwestor w branży nieruchomości.

cel: wzbudzać większe zaufanie u partnerów biznesowych, którzy powierzają mu swoje pieniądze

wyzwanie: nie wiedział, jakie kolory są dla niego najlepsze i obawiał się, ze źle inwestuje w swoje ubrania

efekt: jest spokojny, bo wie, co do niego pasuje, a co nie

 

Marcin

 

2.Artur – własna firma w branży ciepłowniczej

cel: chciał poprawić swój wizerunek na co dzień oraz chciał spróbować niestandardowej usługi, o której wcześniej nie słyszał

wyzwanie: dotychczasowe zakupy nie były trafione, mimo tego, że przeznaczał na nie bardzo duży budżet

efekt: poczucie komfortu, że nie trzeba się w sklepie zastanawiać, co wybrać, ulga z ograniczenia ilości decyzji

 

3.Ignacy – własna firma w branży motoryzacyjnej

cel: profesjonalny i porządny wygląd nawet w casualowych i wygodnych ubraniach

wyzwanie: niestandardowa sylwetka

efekt: odciążenie od decyzji, dzięki stworzeniu gotowych zestawów w różnych stopniach formalności

Ignacy

 

4.Kuba – freelancer, tłumacz konferencyjny

cel: odciążenie od decyzji, minimum ubrań, maksimum możliwości łączenia ich w zestawy

wyzwanie: za dużo ubrań, które ciężko jest połączyć

efekt: szybkie i pewne decyzje w co się ubrać i odzyskanie zasobów energetycznych

Kuba

 

5.Kamil – własna firma, branża IT

cel: wyglądać ciekawie i się wyróżniać

wyzwanie: trudność w ocenie czy ubrania do siebie pasują efekt:

Kamil

 

6.Marcin – własna firma, branża deweloperska

cel: profesjonalny wygląd, ale na luzie bez garnituru i krawatu, wyróżnienie się wyglądem, dobre samopoczucie w ubraniach

wyzwanie: brak czasu na samodzielne zakupy, brak zainteresowania modą

efekt: oszczędność czasu, dzięki gotowym skompletowaniem zestawom, wygodny, ale i profesjonalny wygląd, ciekawy i wyróżniający się wygląd

 

7.Jan – własna firma, branża nieruchomości

cel: profesjonalny wygląd podczas spotkań z klientami

wyzwanie: stracony czas i energia na zastanawianie się, w co się ubrać danego dnia

efekt: łatwe i szybkie decyzje, co założyć na dane spotkanie

 

8.Sylwia – własna kancelaria, prawnik

cel: ciekawy wygląd mimo sztywnego dress code w branży

wyzwanie: przeciążona szafa i trudność w stworzeniu zestawów z obecnych ubrań

efekt: proste i szybsze zakupy, z których bez problemu stworzyła bardzo dużo zestawów

 

9.Kaja – freelancer, hipnoterapeuta

cel: większa spójność wizerunkowa, przygotowanie stylizacji do profesjonalnej sesji zdjęciowej

wyzwanie: trudność w znalezieniu dla siebie najlepszych kolorów i fasonów

efekt: rewelacyjne samopoczucie, sprawne i przyjemne zakupy, spójne zdjęcia na stronę internetową

 

Kaja

 

10.Dominika Komiago – piosenkarka

cel: sesja zdjęciowa do promocji piosenki “Chwile”

wyzwanie: trudność ze zmianą obecnych przyzwyczajeń ubraniowych

efekt: dobranie kolorów i fasonów idealnie pasujących do sylwetki oraz profesjonalne zdjęcia promocyjne

 

Dominika

 

11.Aleksandra – podcaster

cel: posiadanie ubrań, które odzwierciedlają charakter, osobowość, są dobrane w spójny i harmonijny sposób oraz do siebie pasują

wyzwanie: poczucie, że nie ma się w co ubrać

efekt: wiedza, które kolory są najelpsze, a których unikać, szybki przegląd szafy i sprawne zakupy

Aleksandra

 

12.Anna – własna firma, branża modowa

cel: stworzenie identyfikacji wizualnej swojej nowej marki ubraniowej

wyzwania: trudność w podjęciu decyzji, które kolory wybrać

efekt: paleta kolorów firmowych dostosowanych do wartości marki, grupy docelowej i psychologii koloru.

 

Anna

 

Zmiana widoczna gołym okiem!

Jak widzisz na metamorfozę wizerunku decydują się osoby, które chcą zoptymalizować swoją szafę, odciążyć się od decyzji oraz zaoszczędzić czas. Często zgłaszają się do mnie osoby, które chcą doszlifować swoją markę osobistą i potrzebują profesjonalnych zdjęć na stronę www lub do mediów społecznościowych. Zdają sobie sprawę z tego, jak istotny jest wizerunek i chcą się dzięki niemu poczuć bardziej pewnie.

(Nad kolejnością można by pewnie jeszcze popracować, dałam najpierw facetów, ale może można pomiksować, wchodzi też w grę kwestia tego, że nie do każdej osoby ma zdjęcie. Na pewno chciałabym, żeby jak facet otworzył ten artykuł, to mu się rzuciło w oczy, ilu facetów już przeszło zmianę wizerunku)

 

Udostępnij ----

Bez kategorii
Kolorystka Ilona Brzozowska trzymająca paletę kolorów

NEWSLETTER ----

Spójny wizerunek wzbudza zaufanie klientów i partnerów biznesowych. Otrzymuj wskazówki i powiadomienia o nowych postach.