Kolorystka Ilona Brzozowska

Metamorfoza wizerunku w biznesie. Kto potrzebuje metamorfozy wizerunku? Poznaj historie moich Klientów!

Metamorfoza wizerunku kojarzy się często z programami telewizyjnymi i raczej nie myślimy o niej w kontekście biznesowym. To duży błąd, ponieważ w obecnych czasach marka osobista jest kluczowa dla każdego biznesu. To jak nas postrzegają klienci czy partnerzy biznesowi bezpośrednio przekłada się na nasz wizerunek i zarobki. Warto więc zadbać o to, aby być postrzeganym jako profesjonalista i wzbudzać większe zaufanie klientów. Metamorfoza wizerunku to nie przebieranie kogoś przed kamerą w dziwaczne stroje, ale doszlifowanie Twojego wizerunku, który ma wspierać Twój biznes.

 

Metamorfoza wizerunku
— propozycja dla Ciebie!

Jeśli nadal sądzisz, że metamorfoza wizerunku może dotyczyć bardziej gwiazd z pierwszych stron gazet, aniżeli Ciebie — postaram się przedstawić Ci kilka dobrych praktyk. Zobaczysz, jak wiele może zmienić decyzja o zmianie lub metamorfozie wyglądu. Nim jednak przejdziemy do meritum, chcę powiedzieć Ci kilka słów o wizerunku w biznesie oraz o marce osobistej — czynnikach, które bez wątpienia przekładają się na zaufanie Klientów i sukces biznesowy.


Wizerunek jest pojęciem dotyczącym zewnętrznego wymiaru osoby. Można go kreować, mając wpływ na to, jak się jest odbieranym. W przypadku dużych firm budowaniem wizerunku prezesa zajmuje się często sztab specjalistów — nie ma tam miejsca na nieprzemyślane sposoby prezentacji swojego wizerunku. W przypadku marki osobistej mówimy bardziej o sumie wrażeń — wizerunku, osobowości, wartościach, jakimi dana osoba się kieruje. To pojęcie szersze, ale ściśle związane z wizerunkiem. Nie ulega wątpliwości, że marka osobista na czele z wizerunkiem przekłada się na sukces biznesowy. Dlatego, jeśli chcesz odnieść sukces, musisz zadbać o wszystkie jego składowe.

 

Metamorfoza wizerunku — poznaj tych, którzy dokonali metamorfozy! Poznaj moich klientów!

Przedstawię Ci teraz pokrótce kilka wyjątkowych osób, które podjęły wyzwanie kształtowania swojego wizerunku. Powiem Ci, czym się zajmują na co dzień, jakie początkowo miały cele i z jakimi wyzwaniami wspólnie się zmierzyliśmy. Powiem Ci też o tym, co zmieniło się w ich życiu po metamorfozie.

 

Metamorfoza wizerunku — Marcin

Zawód: inwestor w branży nieruchomości.

Cel: wzbudzanie większego zaufania u partnerów biznesowych, którzy powierzają mu swoje pieniądze.

Wyzwanie: nie wiedział, jakie kolory są dla niego najlepsze i obawiał się, ze źle inwestuje w swoje ubrania.

Efekt: jest spokojny, bo wie, co do niego pasuje, a co nie. Zyskał pewność siebie, która przekłada się na budowanie jego marki osobistej i sukcesu zawodowego.

 

 

Metamorfoza wizerunku — Artur

Zawód: przedsiębiorca, własna firma w branży ciepłowniczej.

Cel: poprawa swojego wizerunku na co dzień oraz chęć spróbowania niestandardowej usługi, o której wcześniej nie słyszał.

Wyzwanie: dotychczasowe zakupy nie były trafione, mimo tego, że przeznaczał na nie bardzo duży budżet.

Efekt: poczucie komfortu, że nie trzeba się w sklepie zastanawiać, co wybrać, ulga z ograniczenia ilości decyzji i wydawanych pieniędzy.

 

Metamorfoza wizerunku — Sylwia

Zawód: prawniczka, własna kancelaria.

Cel: ciekawy wygląd mimo sztywnego dress code’u w branży.

Wyzwanie: przeciążona szafa i trudność w stworzeniu zestawów z obecnych ubrań.

Efekt: proste i szybsze zakupy, z których bez problemu stworzyła bardzo dużo ciekawych zestawów.

 

Metamorfoza wizerunku — Ignacy

Zawód: przedsiębiorca, własna firma w branży motoryzacyjnej.

Cel: profesjonalny i porządny wygląd nawet w casualowych i wygodnych ubraniach

Wyzwanie: niestandardowa sylwetka, utrudniająca dobór ubrań

Efekt: odciążenie od decyzji, dzięki stworzeniu gotowych zestawów w różnych stopniach formalności.

Ignacy

 

Metamorfoza wizerunku — Anna

Zawód: przedsiębiorczyni, własna firma w branży modowej.

Cel: stworzenie identyfikacji wizualnej swojej nowej marki ubraniowej.

Wyzwania: trudność w podjęciu decyzji, które kolory wybrać.

Efekt: skomponowanie palety kolorów firmowych dostosowanych do strategii i wartości marki, grupy docelowej i psychologii koloru.

 

Metamorfoza wizerunku — Kuba

Zawód: freelancer, tłumacz konferencyjny.

Cel: odciążenie od decyzji, minimum ubrań, maksimum możliwości łączenia ich w zestawy.

Wyzwanie: za dużo ubrań, które ciężko jest połączyć.

Efekt: szybkie i pewne decyzje dotyczące tego, w co się ubrać i odzyskanie zasobów energetycznych. Uporządkowanie i zoptymalizowanie szafy.

Kuba

 

Metamorfoza wizerunku — Kamil

Zawód: przedsiębiorca, własna firma w branży IT.

Cel: wyglądać ciekawie i się wyróżniać.

Wyzwanie: trudność w ocenie czy ubrania do siebie pasują.

Efekt: zawsze oryginalny i świetnie dopasowany outfit.

 

Metamorfoza wizerunku — Kaja

Zawód: freelancerka, hipnoterapeutka.

Cel: większa spójność wizerunkowa, przygotowanie stylizacji do profesjonalnej sesji zdjęciowej.

Wyzwanie: trudność w dopasowaniu dla siebie najlepszych kolorów i fasonów.

Efekt: rewelacyjne samopoczucie, sprawne i przyjemne zakupy, spójne zdjęcia na stronę internetową.

 

Metamorfoza wizerunku — Aleksandra

Zawód: podcasterka.

Cel: posiadanie ubrań, które odzwierciedlają charakter, osobowość, są dobrane w spójny i harmonijny sposób oraz do siebie pasują.

Wyzwanie: poczucie, że nie ma się w co ubrać.

Efekt: wiedza, które kolory są dla niej najlepsze, a których unikać, szybki przegląd szafy i sprawne zakupy. Pełniejsze wyrażanie siebie poprzez ubiór i kreowanie wizerunku.

Aleksandra

 

Metamorfoza wizerunku — Marcin

Zawód: przedsiębiorca, własna firma w branży deweloperskiej.

Cel: profesjonalny wygląd, ale na luzie bez garnituru i krawatu, wyróżnienie się wyglądem, dobre samopoczucie w ubraniach.

Wyzwanie: brak czasu na samodzielne zakupy, brak zainteresowania modą.

Efekt: oszczędność czasu, dzięki gotowym, skompletowanym zestawom. Wygodny i jednocześnie profesjonalny wygląd, ciekawy i wyróżniający się styl.

 

Metamorfoza wizerunku — Jan

Zawód: przedsiębiorca, własna firma w branży nieruchomości.

Cel: profesjonalny wygląd podczas spotkań z klientami.

Wyzwanie: tracony czas i energia na zastanawianie się, w co się ubrać danego dnia.

Efekt: łatwe i szybkie decyzje, co założyć na dane spotkanie. Profesjonalny wygląd każdego dnia.

 

Metamorfoza wizerunku — Dominika Komiago

Zawód: piosenkarka.

Cel: sesja zdjęciowa do promocji piosenki „Chwile”.

Wyzwanie: trudność ze zmianą obecnych przyzwyczajeń ubraniowych.

Efekt: dobranie kolorów i fasonów idealnie pasujących do sylwetki oraz profesjonalne zdjęcia promocyjne.

 

Dominika

 

Zmiana widoczna gołym okiem! Metamorfoza wizerunku — Twoja kolej!

Jak widzisz, na metamorfozę wizerunku decydują się osoby, które chcą zoptymalizować swoją szafę, odciążyć się od decyzji oraz zaoszczędzić czas. Często zgłaszają się do mnie osoby, które chcą doszlifować swoją markę osobistą i potrzebują profesjonalnych zdjęć na stronę www lub do mediów społecznościowych. Zdają sobie sprawę z tego, jak istotny jest wizerunek i chcą się dzięki niemu poczuć bardziej pewnie.

Jeśli wiesz już, jaki możesz mieć cel i potrafisz choć mniej więcej zdefiniować wyzwania — zobacz moją ofertę, skontaktuj się ze mną i razem wyruszmy w fascynującą podróż pod hasłem metamorfozy Twojego wizerunku.

 

Udostępnij ----

Bez kategorii
Kolorystka Ilona Brzozowska trzymająca paletę kolorów

NEWSLETTER ----

Spójny wizerunek wzbudza zaufanie klientów i partnerów biznesowych. Otrzymuj wskazówki i powiadomienia o nowych postach.