Kolorystka Ilona Brzozowska

Kolorystka – czy to dla mnie?

Kolorystka – czy to dla mnie?

Kolorystka – czy to dla mnie?

Kompetencje są ważne, ale czasem nie wystarczą. Nie sposób nie zgodzić się z powiedzeniem „Jak Cię widzą, tak Cię piszą”. Zapewne zdarzyło Ci się spotkać osobę, której strój nie był odpowiedni do okazji lub stopnia formalności. Błędy zdarzają się każdemu, ale jeśli chcesz być zawsze postrzegany, jako profesjonalista w swojej dziedzinie lub zawodzie, posłuchaj rady ekspertki, dzięki której możesz osiągnąć wiele, a ta inwestycja zwróci się bardzo szybko.

Zawód stylistki jest dobrze znany. To osoba, która ma pomóc dobrać ubrania pasujące do sylwetki danej osoby, wykonywanego zawodu lub specjalnej okazji. Stylistka pomaga wydobyć piękno danej osoby, umocnić jej wizerunek lub pokazać z zupełnie innej strony, aby efekt wywołał pozytywne wrażenie. Taką usługę często wybierają znane osobistości, które chcą prezentować się nienagannie, niekoniecznie w pracy. Jednak, na co dzień rzadko spotykamy gwiazdy światowego formatu. Częściej mamy do czynienia z innymi branżami, w których wizerunek jest oczywiście również ważny i ma wpływ na sukces pojedynczej osoby lub całej firmy.

Kolorystka, kto to taki?

Wiemy, czym zajmuje się stylistka, a kolorystka? To słowo na początku może brzmieć skomplikowanie, jednak takie trudne nie jest. Kolorystka kojarzy się z kolorami? Owszem i to właśnie kolorystka dobiera do nas idealne odcienie kolorów. Określa, jakie barwy pasują do urody biorąc pod uwagę kolor włosów, oczu, skóry, ale przede wszystkim tzw. reakcję skóry na kolor, czyli, to jak prezentujemy się w danym kolorze. Nie obawiaj się, że kolorystka zakaże Ci noszenia Twojego ulubionego koloru. Ona po prostu doprecyzuje najlepsze dla Ciebie odcienie z danej rodziny kolorystycznej – dokona analizy kolorystycznej. Możesz nosić każdy kolor, liczy się jego odcień. Analiza kolorystyczna to usługa, którą wystarczy wykonać raz, aby poznać barwy, które idealnie do nas pasują i móc je wykorzystywać w życiu prywatnym jak i zawodowym. Dzięki analizie kolorystycznej uzyskasz odpowiedź na pytania, które elementy garderoby ze sobą łączyć, jakie kolory do siebie pasują, jakie dodatki wybrać, żeby prezentować się zjawiskowo.

ilona-brozozowska-kolorystka-stylistka-czy-to-dla-mnie-analiza-kolorystyczna
Analiza kolorystyczna to usługa, dzięki której poznasz kolory pasujące do Twojego typu kolorystycznego Źródło: Ilona Brzozowska

Analiza kolorystyczna krok po kroku

Odpowiednio dobrany strój to nie podstawa, lecz połowa sukcesu. Drugą stanowi strój dobrany w odpowiednim kolorze. Te dwa elementy idealnie ze sobą współgrają i pozwalają wykorzystać maksymalny potencjał wizerunkowy danej osoby. Jeśli kolor jest dobrze dobrany wyglądamy bardziej promiennie, zyskujemy dobry nastrój i stajemy się pewniejsi siebie. Jak zatem tego dokonać? Najlepiej udać się do profesjonalisty, który przeprowadzi nas krok po kroku przez ten proces. Pierwszy krok to analiza kolorystyczna, później analiza sylwetki. Następnie wraz z klientem sprawdza się zawartość jego szafy, aby stworzyć bazę i uzupełnić ją o brakujące elementy. Kolejnym krokiem są zakupy, które zapewne ku radości wielu mogą być zrobione w formie online. Tych kilka czynności pozwala zbudować kapsułową szafę, dzięki której można stworzyć wiele stylizacji. Od tego momentu nic już nie jest w stanie Cię zaskoczyć, bowiem jesteś przygotowany na każdą sytuację.

Rachunek zysków i strat

Przygotowanie na każdą sytuację pozwala zaoszczędzić dużo czasu, który można poświęcić na inne przyjemniejsze aktywności. Mając podstawową wiedzę i umiejętności zdobyte podczas analizy kolorystycznej nie marnujemy swojego potencjału decyzyjnego każdego dnia przez szafą. Ten czas możemy poświęcić na inne zadania. Oszczędzamy czas, lepiej wyglądamy, czujemy się dobrze oraz jesteśmy lepiej odbierani. Same korzyści, które są szczególnie ważne, jeśli chodzi o biznes. Można mieć wiele do przekazania, jednak ten obraz bardzo szybko może zostać zaburzony przez nieodpowiedni dobór stylizacji i kolorów, o czym pewnie wielokrotnie się przekonałeś. Niewielkie zmiany pozwalają wywołać “efekt wow”, zbudować silną i rozpoznawalną markę – a to wszystko dzięki podstawowej wiedzy na temat kolorów, nabytej podczas analizy kolorystycznej. Zobacz jak jedną decyzją możesz zmienić swoje życie!

kolorystka-czy-to-dla-mnie-analiza-kolorystyczna-ilona-brzozowska-wizerunek
Analiza kolorystyczna przeprowadzana na kliencie Źródło: Ilona Brzozowska

Moc koloru dla każdego

Kolorystka i stylistka jest potrzebna każdemu, kto chce dobrze wyglądać. Przeprowadzenie analizy kolorystycznej to must-have, każdej osoby, która chce czuć się pewnie siebie i komunikować swoim wyglądem określone przekazy, nie tylko w pracy. To must-have dla osób biznesu, których wygląd zewnętrzny świadczy nie tylko o osobie, lecz całej firmie. Profesjonalnie wykonana analiza kolorystyczna nauczy Cię później samodzielnie dobierać najlepsze kolory i wykorzystywać je w wielu sytuacjach: w życiu osobistym czy w pracy, gdyż barwy mają po prostu znaczenie.

 

Dobór odpowiednich kolorów do urody może wydawać się trudny, jednak taka praca przynosi wiele korzyści. Oszczędza czas czy podnosi pewność siebie. Warto pamiętać o możliwych rozwiązaniach: jednym z nich jest przeprowadzenie analizy kolorystycznej z moją pomocą. Pamiętaj analizy kolorystycznej dokonuje się raz. A już dziś zrezygnuj z czarnych spodni i baw się kolorem!

Udostępnij ----

Bez kategorii
Kolorystka Ilona Brzozowska trzymająca paletę kolorów

NEWSLETTER ----

Spójny wizerunek wzbudza zaufanie klientów i partnerów biznesowych. Otrzymuj wskazówki i powiadomienia o nowych postach.